مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-22سياسي

شتاب توسعه هرمزگان و بستک از سایر نقاط کشور کمتر است


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شتاب توسعه هرمزگان و بستک از سایر نقاط کشور کمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد جباری عصر جمعه در شورای اداری شهرستان بستک، اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس که دشمن سعی داشت این کار بزرگ را کم رنگ کند و کوچک جلوه دهد، نمونه بارز تلاش های موثر و ارزنده مهدی دوستی استاندار هرمزگان است.

وی با ذکر این نکته که استاندار هرمزگان شناخت خوب و کافی نسبت به موضوعات مختلف استان دارد، ابراز داشت: شتاب توسعه استان هرمزگان و شهرستان بستک پس از گذشت بیش از چهاردهه از انقلاب اسلامی در همسنجی با وضعیت توسعه در سایر شهرستان ها و استان ها کمتر است.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان داشت: در دولت قبلی ترک فعل های فراوانی وجود داشت که در حال حاضر پرونده چند وزیر دولت قبل را به دستگاه قضایی ارائه کرده ایم.

جباری اذعان کرد: گره زدن همه مشکلات کشور به FATF، از جمله واردات واکسن که با جان و سلامت مردم ارتباط دارد ، یک گناه بزرگ و نابخشودنی بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور بدون واسطه و بدون تشریفات رییس جمهور در میان مردم، مزیت دولت مردمی است و به حمدلله استاندار دولت در هرمزگان نیز از چنین روحیه ای برخوردار است و ساده و بی آلایش در میان مردم حضور پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب توسعه هرمزگان و بستک از سایر نقاط کشور کمتر است

شتاب توسعه هرمزگان و بستک از سایر نقاط کشور کمتر است