مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 20:252021-10-22سياسي

سخنرانی ضرغامی پس از شایعه سکته


ضرغامی که خبرهایی درباره سکته قلبی اش در سفر اردبیل منتشر و بعد تکذیب شد، در نشست مهمانان خارجی شرکت کننده در سی وپنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شرکت کرد و درباره گردشگری اسلامی و تاثیر گردشگری در ایران هراسی و وحدت سخنرانی کرد.

- ضرغامی که خبرهایی درباره سکته قلبی اش در سفر اردبیل منتشر و بعد تکذیب شد، در نشست مهمانان خارجی شرکت کننده در سی وپنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شرکت کرد و درباره گردشگری اسلامی و تاثیر گردشگری در ایران هراسی و وحدت سخنرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعزت الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ پس از اخباری که از ناتمام ماندن سفرش به استان اردبیل، به علت سکته قلبی منتشر شده بود، در توییتر نوشت: در میان برنامه های فشرده اردبیل، یک سرم تقویتی زدم و مجددا ساعت ها در سرعین با مردم بودم! شایعه امروز خیلی خوب بود! اجمالا فهمیدم خیلی ها نگران من هستند! امشب برای مهمانان خارجی در برج میلاد سخنرانی دارم.

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم با تکذیب خبر سکته ضرغامی ، علت ناتمام ماندن سفر او را این چنین شرح داده بود: عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس برنامه قرار بود شب گذشته (پنجشنبه 29 مهرماه) از سفر اردبیل به تهران برگردد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی ضرغامی پس از شایعه سکته

سخنرانی ضرغامی پس از شایعه سکته