مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 19:402021-10-22ورزشي

احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس قطعی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی توافق ابهام آمیز فدراسیون فوتبال با یک شرکت هنگ کنگی که مشکوک به روابط با دولت تل آویو است و ریشه اسراییلی دارد، - غروب چهارشنبه برای اولین بار این خبر به گوش رسید که مجلس قصد احضار رییس فدراسیون فوتبال را دارد و حالا یک نماینده مجلس این خبر را تایید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی توافق ابهام آمیز فدراسیون فوتبال با یک شرکت هنگ کنگی که مشکوک به روابط با دولت تل آویو است و ریشه اسراییلی دارد، اخباری پیرامون احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس به گوش می رسید.

عصر چهارشنبه یک خبرنگار ورزشی از قول احسان قاضی زاده هاشمی توییت کرد بعد از تعطیلات مجلس شهاب عزیزی خادم احضار می شود تا پاسخگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی خود باشد اما همان شب در برنامه ورزشگاه، احمد راستینه دیگر نماینده مجلس تاکید کرد وزارت ورزش باید پاسخگوی این اتفاق باشد و مجلس از طریق بخش حقوقی وزارت ورزش ماجرا را پیش خواهد برد و البته از رییس فدراسیون فوتبال هم توضیح می خواهد.

حالا سردار کوثری یکی دیگر از نمایندگان مجلس اعلام کرده شهاب عزیزی خادم برای پاسخگویی درباره شائبه ایجاد شده در مورد قرارداد تجهیزات کمک داور ویدیویی با شرکت مشکوک هنگ کنگی به مجلس احضار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس قطعی شد

احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس قطعی شد