مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-22سياسي

قول کمیسیون تحقیقات مجلس برای بررسی وضعیت تالاب انزلی


در جلسه مشترک اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی ابعاد مختلف احیای تالاب انزلی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، رییس اداره حفاظت محیط زیست ندارد و امیدواریم بازدید اعضای محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات به ما در حل مشکلات و چالش های تالاب انزلی کمک کند.

نجات ملی تالاب انزلی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اینکه قبلاً حریم تالاب 15 هزار و 300 هکتار بود که در سال 93 و با اتخاذ یکسری تصمیمات غیر کارشناسی حریم آن به 25 هزار هکتار افزایش یافت، اظهار کرد: به علت برخی تصمیمات، برخی روستاها تا 60 درصد و برخی فقط تا 20 درصد جزو حریم تالاب قرار گرفتند.

 احمد دنیامالی با تأکید بر اینکه تالاب انزلی فقط مربوط به استان گیلان نیست بلکه باید در قالب طرح ملی نجات تالاب پیگیری شود، افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تنها یک دستگاه به عنوان متولی در حوزه تالاب انزلی پاسخگو باشد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در این نشست با بیان اینکه تالاب انزلی تنها متعلق به گیلان نیست بلکه سرمایه ملی است، اظهار کرد: شایسته است طرح تحقیقاتی در مورد گیاهان مهاجم و چالش هایی که تالاب انزلی را تهدید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول کمیسیون تحقیقات مجلس برای بررسی وضعیت تالاب انزلی

قول کمیسیون تحقیقات مجلس برای بررسی وضعیت تالاب انزلی