مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 18:402021-10-22ورزشي

سیامک فراهانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب شد


مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: بعد از برگزاری جلسات متعدد سیامک فراهانی به مدت یک فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب شد.

- با اشاره به انتخاب سرمربی تیم فوتبال پاس اظهار داشت: برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال پاس کمیته فنی تشکیل شد و در ابتدا چندین گزینه مطرح بومی و غیربومی را درنظر گرفتیم.

وی افزود: جلسات متعددی نیز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیئت فوتبال استان همدان در این رابطه برگزار شد و نظرات و تمام جوانب بررسی شد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دو گزینه نهایی گفت: در نهایت به 2 گزینه نهایی هادی گل محمدی و سیامک فراهانی رسیدیم.

عظیمی خاطرنشان کرد: ساعاتی پیش نیز در بررسی پایانی سیامک فراهانی به مدت یک فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس انتخاب شد.

وی با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتبال پاس بیان کرد: باتوجه به شروع اندک تا مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از روز شنبه 1 آبان ماه تمرینات تیم زیر نظر فرهانی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در این فصل بهترین نتایج را کسب کنیم.

گفتنی است؛ سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال پاس متولد 1355 در شهرستان ملایر بوده از افتخارات دوران فوتبال وی می توان به قهرمانی در دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران همراه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیامک فراهانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب شد

سیامک فراهانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب شد