مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 18:402021-10-22اقتصادي

پولسازترین مشاغل در دوران کرونا معرفی شدند


امروز اینترنت بیشترین تغییرات در دنیای کسب و کار را ایجاد کرده و بر همین اساس تمایل به ایجاد شغل در بستر فضای مجازی روز به روز در حال گسترش است.

- از زمان شیوع کرونا در کشور بازار بسیاری از کسب و کارها از جمله مشاغل خدماتی به شدت افت کرد و دچار مشکل شد اما به همان میزان، مشاغل دورکار طرفداران بیشتری پیدا کردند و چیزی نگذشت که به سرعت رونق گرفتتد و صاحبان خود را به درآمد رساندند.

بر اساس گزارش های جهانی با شیوع ویروس کرونا حجم خرده فروشی در بسیاری از کشورها کاهش یافت و میلیون ها نفر در دنیا شغل خود را از دست دادند؛ در این بین کسب و کارهای زیادی موقتا و حتی به طور دائم تعطیل شدند، تولیدات بنگاهها کاهش پیدا کرد و عده بسیاری از صاحبان مشاغل با مشکلات مالی و اقتصادی روبرو شدند.

به موازات تاثیرگذاری کرونا بر زندگی و کسب و کار مردم، حجم تجارت الکترونیکی روند رو به رشدی را تجربه کرد، تراکنش های اینترنتی رشد چشمگیری را رقم زد و سایتهای فروش آنلاین به درآمد چند برابری رسیدند و کشور ما نیز که از تاثیرپذیری کرونا بر اقتصاد خود مستثنی نبود و شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت بسیاری از مشاغل را دچار وقفه و رکود کرده بود توانست با تکیه بر بستر اینترنت و فراهم کردن الکترونیک، موجبات رشد خدمات غیرحضوری و تجارت الکترونیک را فراهم کند تا افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولسازترین مشاغل در دوران کرونا معرفی شدند

پولسازترین مشاغل در دوران کرونا معرفی شدند