مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-22بين الملل

ادامه سقوط آزاد بایدن در نظرسنجی ها/ مقبولیت زیر 40 درصدی برای «آقای آهسته»


میزان مقبولیت رییس جمهور آمریکا در تازه ترین نظرسنجی که در ایالت کارولینای شمالی انجام شده به زیر 40 درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سقوط آزاد جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در نظرسنجی ها کماکان ادامه دارد و مقبولیت او در تازه ترین نظرسنجی در ایالت کارولینای شمالی به زیر 40 درصد رسیده است.

پایگاه هیل ، نزدیک به کنگره آمریکا نوشته در این نظرسنجی که با حمایت مالی بنیاد جان لاک انجام شده رضایت از عملکرد بایدن به 38 درصد در ایالت یاد شده رسیده و 56 درصد از رأی دهندگان بالقوه گفته اند از او رضایت ندارند.

عملکرد کلی دولت بایدن و اوضاع اقتصادی، عواملی هستند که بیشترین دلیل نارضایتی شرکت کنندگان در این نظرسنجی را تشکیل می دهند.

میزان نارضایتی از مدیریت مقابله با کرونا و وضعیت اقتصادی 55 درصد گزارش شده و 63 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند وضعیت اقتصادی رو به وخامت است.

رضایت از عملکرد روی کوپر ، فرماندار دموکرات ایالت کارولینای شمالی هم در این نظرسنجی به 46 درصد کاهش پیدا کرده و 46 درصد هم گفته اند از کار او ناراضی هستند.

دونالد برایسون ، رییس بنیاد جان لاک که متولی انجام این نظرسنجی بوده به هیل گفت: بین میزان مقبولیت بایدن و کوپر همبستگی وجود دارد اما وضعیت فرماندار از رییس جمهور بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه سقوط آزاد بایدن در نظرسنجی ها/ مقبولیت زیر 40 درصدی برای «آقای آهسته»

ادامه سقوط آزاد بایدن در نظرسنجی ها/ مقبولیت زیر 40 درصدی برای «آقای آهسته»