مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-22اجتماعي

فعال زیست محیطی: ورود بی ضابطه آفرودها به کویر، باعث نابودی طبیعت شده است


یکی از مخاطرات زندگی خزندگان دشت کاشان، ورود آفرود سواران و موتورسوارانی است که بنا به میل و علاقه خود خارج از مسیرهای مشخص در ماسه های بادی رانندگی می کنند و با حرکت بی ضابطه در ریگزارها، - یکی از مخاطرات زندگی خزندگان دشت کاشان، ورود آفرود سواران و موتورسوارانی است که بنا به میل و علاقه خود خارج از مسیرهای مشخص در ماسه های بادی رانندگی می کنند و با حرکت بی ضابطه در ریگزارها، حیات گونه های جانوری و گیاهی را به خطر می اندازند.

یک فعال زیست محیط گفت: ورود ده ها خودروی آفرود به کویر، باعث وحشت حیوانات می شود و با کاهش امنیت زیستگاه، آنها به خارج از زیستگاه طبیعی و مناطق ناامن فرار می کنند و خسارت های جبران ناپذیر به طبیعت وارد می کنند.

علی خالویی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از شهروندان که روزهای تفریح خود به طبیعت می روند، خودخواهانه، در هر مکانی بساط آتش برپا می کنند، تاغزارها را به آتش می کشند و شاخ و برگ گونه های گیاهی را می شکنند.

وی تصریح کرد: یکی از مخاطرات زندگی خزندگان دشت کاشان، ورود آفرود سواران و موتورسوارانی است که بنا به میل و علاقه خود خارج از مسیرهای مشخص در ماسه های بادی رانندگی می کنند و با حرکت بی ضابطه در ریگزارها، حیات گونه های جانوری و گیاهی را به خطر می اندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال زیست محیطی: ورود بی ضابطه آفرودها به کویر، باعث نابودی طبیعت شده است

فعال زیست محیطی: ورود بی ضابطه آفرودها به کویر، باعث نابودی طبیعت شده است