مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-22اقتصادي

بیش از 212 نفر در چهارمحال و بختیاری از طریق طرح «یارانه دستمزد» جذب کار شدند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرایی شدن طرح یارانه دستمزد تا مهرماه امسال، 212نفر نیروی کار در استان از طریق این طرح جذب و بکارگیری شده اند.

- سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از ابتدای اجرایی شدن طرح یارانه دستمزد در سال 1400 تا مهر ماه امسال، 212نفر نیروی کار در چهارمحال و بختیاری از طریق این طرح جذب و بکارگیری شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت 367 کارفرما در اجرای این طرح گفت: در حال حاضر از بین استان های مشمول اجرای طرح یارانه دستمزد چهارمحال و بختیاری جایگاه هشتم را داراست.

 وی با بیان اینکه طرح پرداخت یارانه دستمزد در 16 استان مرزی و محروم کشور در حال اجراست، افزود: اجرای این طرح به عنوان یکی از برنامه ها و سیاست های دولت در حوزه اشتغال است و این طرح برای توانمندسازی و اشتغالزایی پایدار در استان های کمتر برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح کارفرمایان بنگاه های اقتصادی دارای مجوز از مراجع رسمی و کد کارگاهی تأمین اجتماعی در تمامی بخش های مختلف اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) در صورت بکارگیری نیروی کار جدید با حداکثر سن 37 سال و دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر تا سقف 12 ماه مشمول دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 212 نفر در چهارمحال و بختیاری از طریق طرح «یارانه دستمزد» جذب کار شدند

بیش از 212 نفر در چهارمحال و بختیاری از طریق طرح «یارانه دستمزد» جذب کار شدند