مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-22سياسي

باور به نقش و تاثیرگذاری زنان در خانواده و جامعه تقویت شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: باید باور به نقش و اهمیت زنان در خانواده و جامعه شکل گیرد و این قشر به جایگاهی که در شان آنها باشد دست پیدا کنند و این باور نیز باید در جامعه تقویت شود.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: باید باور به نقش و اهمیت زنان در خانواده و جامعه شکل گیرد و این قشر به جایگاهی که در شان آنها باشد دست پیدا کنند و این باور نیز باید در جامعه تقویت شود.

ابراهیم زارعی امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده کردستان و با حضور جمعی از اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای گمنام استانداری، با بیان این مطلب اظهار داشت: مشکل اساسی در جامعه ما این است که نگاه به دختران هم چون پسران نیست و آنها را در مرتبه پایین تری می بینند.

وی بر تغییر نگاه جامعه نسبت به زنان تاکید و اضافه کرد: زنان هم باید به توانمندی و استعدادهایشان باور داشته باشند و تمایل به پذیرش مسوولیت داشته باشند.

زارعی خاطرنشان کرد:بعد از شناخت ریشه آسیب اجتماعی باید به فکر پیشگیری از استمرار آن باشیم چراکه منفعت در این مسئله بسیار بیشتر از راهکارهای دیگر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان با بیان اینکه باور نخبگان به زنان هم تاثیر فراوانی در رشد و ترقی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور به نقش و تاثیرگذاری زنان در خانواده و جامعه تقویت شود

باور به نقش و تاثیرگذاری زنان در خانواده و جامعه تقویت شود