مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-22حوادث

کشف 2 جسد در خودروی سوخته در گرگان


پلیس جسد دو نفر را در یک خودروی سوخته در اطراف یکی از روستاهای گرگان کشف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز در پی تماس مردمی با پلیس 110، موضوع کشف جسد دو نفر که 110 برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شد که ماموران انتظامی گرگان با جسد سوخته شده ای مواجه شدند که هویت آنها قابل شناسایی نبود.

بلافاصله موضوع به اطلاع دستگاه قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان رسانده شد.

رییس پلیس آگاهی گلستان دقایقی پیش در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزییات این حادثه اظهار کرد: هنوز هویت اجساد شناسایی نشده و تلاش ما برای بررسی موضوع ادامه دارد.

مجتبی مروتی درباره فرضیه قتل در این پرونده اظهار کرد: شواهد نشان می دهد این یک جنایت بسیار ناراحت کننده است اما اینکه چه کسی یا چه کسانی با چه انگیزه ای مرتکب این جنایت شدند برای ما مشخص نیست و تحقیقات ما ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اجساد برای اقدامات قانونی و بررسی های کارشناسی به پزشکی قانونی منتقل شدند، اضافه کرد: هنوز موفق نشدیم هویت اجساد را مشخص کنیم که بتوانیم سرنخ های محکمی را بدست بیاوریم اما در تلاشیم بتوانیم به جزییات بیشتری برسیم.

رییس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: کارآگاهان از دقایق اولیه گزارش در تلاش برای تحقیقات بیشتر و کشف حقیقت هستند و پس از کسب نتیجه موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 جسد در خودروی سوخته در گرگان

کشف 2 جسد در خودروی سوخته در گرگان