مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-22اقتصادي

جهت گیری برنامه 1400 بر مبنای رشد اقتصادی است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به شرایط موجود، پایین بودن سطح معیشتی مردم و درخواست های متعدد اشتغال از سوی مردم جهت گیری دولت در سال 1400 بر مبنای رشد اقتصادی است.

- ، مسعود میرکاظمی عصر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، پایین بودن سطح معیشتی مردم و درخواست های متعدد اشتغال از سوی مردم جهت گیری دولت در سال 1400 بر مبنای رشد اقتصادی است.

وی تصریح کرد: اولویت برنامه های دولت تعیین تکلیف بدهی ها و تکمیل پروژه های نیمه کار است که از سال های گذشته به ارث رسیده است و با توجه به اینکه تعداد این پروژه های نیمه تمام عدد قابل توجهی است پروژه هایی که اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کنند در اولویت خواهد بود.

میرکاظمی افزود: مدیران استانی توجه داشته باشند در برخی پروژه ها ورود دولت لازم نیست و با مشارکت مردمی و بخش خصوصی می توان در سریع ترین زمان آنها را به سرانجام رساند که در این مورد عملکرد مدیران در ترغیب و مشارکت مردمی حائز اهمیت است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه پروژه ها نباید به صورت نیمه تمام رها شوند، بیان کرد: بهتر است به جای تعریف 50 پروژه که قرار است سال ها نیمه تمام باقی بماند 2 پروژه را شروع کنید و در اسرع وقت به اتمام برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری برنامه 1400 بر مبنای رشد اقتصادی است

جهت گیری برنامه 1400 بر مبنای رشد اقتصادی است