مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-22سياسي

مبارزه با فساد و نگاه ویژه به مردم از اهداف دولت سیزدهم است


تمام برنامه و هدف دولت مبارزه با فساد و داشتن یک نگاه ویژه مردمی است تا مشکلات و دغدغه های اقشار مختلف جامعه برطرف شود.

- ، محمد مهدی اسماعیلی عصر جمعه در جلسه شورای اداری اصلاندوز با بیان اینکه عشایر غیور مردان دلیر وطن هستند، اظهار کرد: در بازدیدی که از مردمان پر افتخار عشایر استان داشتیم پای درد و دل و مشکلات آنها نشستیم و از روند زندگی و دغدغه های آنها مطلع شدیم.

وی برنامه اصلی دولت را رسیدگی به مناطق کم برخورد کشور عنوان کرد و افزود: در کشور ما به لطف الهی امکانات کم نیست اما این منابع به صورت عادلانه توزیع نشده است که باید در دستور کار وزرا و مسئولان قرار گیرد.

وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی دشت مغان را سرمایه بی بدیل کشور در حوزه آب و خاک دانست و گفت: با وجود ظرفیت ها و قابلیت های موجود در این منطقه متأسفانه به مشکلات و توسعه این منطقه از کشور به خوبی رسیدگی نشده است.

اسماعیلی تصریح کرد: این منطقه با دارا بودن با کیفیت ترین محصولات کشاورزی باید تبدیل به قطب صنایع تبدیلی کشور شود و از راه مرزی با کشورهای حوزه قفقاز و روسیه به صادرات اقدام کند.

وی شعار اصلی دولت سیزدهم را بر پایه ما می توانیم اعلام کرد و گفت: مشکلی در کشور نیست که نتوان آن را حل کرد و در این راه باید دولت و مردم همگام و متحد در کنار هم باشند تا با برنامه ریزی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد و نگاه ویژه به مردم از اهداف دولت سیزدهم است

مبارزه با فساد و نگاه ویژه به مردم از اهداف دولت سیزدهم است