مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-22اقتصادي

سهمیه بنزین آبان ماه امشب واریز می شود


سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه این مدت 9 ماه کاهش نیافته است گفت: هموطنان همچنان می توانند تا سقف 9 ماه سهمیه واریزی خود را در کارت سوختشان ذخیره و مصرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فاطمه کاهی در گفتگو با ایسنا نوشت: سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین آبان ماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت دارندگان خودرو های شخصی و موتورسیکلت واریز می شود.

با بیان اینکه این ماه نیز همچون ماه های گذشته 60 لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودرو های شخصی و 25 لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت ها با قیمت 1500 تومان واریز می شود، اظهار کرد: سهمیه سوخت خودرو های عمومی و خدماتی نیز مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مدت 9 ماهه تعیین شده برای ذخیره سازی سهمیه سوخت خودروها، سهمیه واریزی سوخت خودرو های شخصی که سقف 9 ماهه آن ها تکمیل شده باشد و به سقف 540 لیتر ذخیره رسیده باشد، اضافه نخواهد شد، بنابراین مالک هر خودرو تنها می تواند سهمیه 9 ماه گذشته را (540 لیتر برای خودرو های سواری و 225 لیتر برای موتورسیکلت ها) در کارت سوخت شخصی خود ذخیره کند.

سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه این مدت 9 ماه کاهش نیافته است گفت: هموطنان همچنان می توانند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بنزین آبان ماه امشب واریز می شود

سهمیه بنزین آبان ماه امشب واریز می شود