مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-22سياسي

ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی کنند


مدیر عامل تعاونی لنج داران بندر گناوه گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا، دستورالعمل ممانعت از ورود لوازم خانگی تولیدی کره جنوبی را ابلاغ کرده است.

- ایسنا/بوشهر مدیر عامل تعاونی لنج داران بندر گناوه گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا، دستورالعمل ممانعت از ورود لوازم خانگی تولیدی کره جنوبی را ابلاغ کرده است.

سیدعلی موسوی گمارانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این دستورالعمل بر ضرورت انجام اقدامات لازم به منظور محدودسازی معافیت های مرزنشینی در استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر در حوزه ته لنجی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی در استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از طریق کولبری تاکید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، در گام نخست برخی اقلام لوازم خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی از فهرست کالاهای مجاز معافیت های مرزنشینی خارج شده و مقرر گردیده است که در ادامه، کلیه لوازم خانگی از فهرست معافیت ها حذف شوند.

مدیرعامل تعاونی لنج داران گناوه با تاکید بر ضرورت توجه و اطاعت آحاد مردم از منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: لنج داران، بازاریان و پیله وران گناوه ای و همچنین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی کنند

ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی کنند