مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-22سياسي

انقلاب فرهنگی اساس توسعه اقتصادی کشور است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل فرهنگی را زیر بنای توسعه کشور عنوان کرد و گفت: انقلاب فرهنگی اساس توسعه اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر جمعه در نشست علما، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدای اردبیل با حضور رییس جمهور که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور رییس جمهور در استان اردبیل، گفت: نکته مهم که دولت های گذشته از آن غافل شدند و صدمه به کشور زدند و انتظار داریم شما این را مسئله مغفول نگذارید، توجه به فرهنگ است.

وی گفت: مشکلات اقتصادی ما همگی ریشه فرهنگی دارد چرا که بی توجهی به فرهنگ صدمات غیر قابل جبران برای جامعه به بار می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید کرد: اقتصاد به مثابه قطاری است که ریل آن، فرهنگ است پس برای توسعه اقتصاد باید ابتدا فرهنگ را توسعه بخشیم.

آیت الله عاملی به عوارض جبران ناپذیر غفلت از فرهنگ اشاره کرد و گفت: بی نظمی، رشوه، اختلاس و دوری از ساده زیستی همگی نتیجه دور ماندن از فرهنگ اصیل اسلامی است.

وی آموزش و پرورش را عامل مؤثر در فرهنگ سازی هر کشور عنوان کرد و گفت: باید در تأمین نیاز معلمان و اقشار فرهنگی توجه جدی صورت گیرد و اخیراً در مسئله رتبه بندی معلمان، بایستی به بازنشستگان این حرفه مقدس نیز توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب فرهنگی اساس توسعه اقتصادی کشور است

انقلاب فرهنگی اساس توسعه اقتصادی کشور است