مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-22سياسي

لزوم همکاری عملی همه مردم با دولت برای حل مشکلات


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات مردم است و لازم است همه افراد در هر شغل و کاری در این زمینه با دولت همکاری عملی داشته باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات مردم است و لازم است همه افراد در هر شغل و کاری در این زمینه با دولت همکاری عملی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز جمعه 30 مهر در خطبه های نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی(عج) ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت اظهار کرد: برای شناخت دنیا باید از راه علم وارد شویم و علوم مختلف یا جنبه حیاتی یا جنبه رفاهی دارند و بیش از این کاربرد ندارد که این علوم پاسخگوی فلسفه زندگی و ارزش زندگی انسان نیست.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به گفته امام راحل معجزه بود اما در این 40 سال نسبت به این نعمت الهی ناسپاسی داشتیم در عین حال آنچه پیکره مردم ما است الحق با صبر، هوشیاری و تقوا پشتوانه بزرگی برای انقلاب بوده ‎اند، اما از نفوذ بیگانه، تصمیم سازی بیگانه و تصمیم گیری بیگانه مصونیت نداشتیم و حتی بسیاری مسوولان در این 40 سال تحت تاثیر بیگانه بودند و آنچه که باید، عمل نکردند و چه مشکلاتی بر مردم تحمیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری عملی همه مردم با دولت برای حل مشکلات

لزوم همکاری عملی همه مردم با دولت برای حل مشکلات