مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-22سياسي

انتقاد شدید از وجود معتادین متجاهر در تویسرکان


وجود معتادین متجاهر در تویسرکان از ضعف اساسی نماینده دولت است.

- ، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با معتادین متجاهر بیان می کند که بودجه در اختیار این سازمان نمی گذارند و این سوال مطرح است که چگونه نماینده دولت در تویسرکان پاسخ می دهد که بودجه موجود نیست در حالی که هر ساله 10 میلیارد تومان بودجه شهرستان است.

وی بابیان اینکه فراوانی مواد مخدر و توزیع آن و حضور معتادین متجاهر در جامعه معضلی بزرگ است متذکر شد: آیا چنین اوضاعی منطبق با سبک زندگی اسلامی است؟ آیا رونق گرفتن این معضل مایه سرافکندگی جامعه بشری و به ویژه جامعه اسلامی نیست؟ امام جمعه تویسرکان تاکید کرد: برای رفع مشکل اعتیاد دستگاه های متولی بسیاری باید به صورت جدی وارد عمل شوند و جالب این است که در جلسات نیروی انتظامی مدام گفته شده است که برای جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با آنان تنها مشکل ما نداشتن بودجه و اعتبار است.

موحدی تصریح کرد: به جرأت می توان گفت که این ضعف نماینده دولت و متولیان امر در شهرستان است که نمی توانند برای مبارزه با مواد مخدر تدبیر و فکری کنند و مشاهده معتادین متجاهر در کوچه و بازار و پارک ها اصلاً قابل قبول و توجیه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید از وجود معتادین متجاهر در تویسرکان

انتقاد شدید از وجود معتادین متجاهر در تویسرکان