مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-22سياسي

حوزه های علمیه و دانشگاه ها کادرسازی کنند/دشمن به دنبال تفرفه افکنی مذهبی


کشور ما امروز نیازمند کادرسازی و برنامه ریزی است و حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید در این زمینه به طور جدی وارد عمل شوند.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) به بیان ویژگی های پیامبر اسلام از منظر قرآن پرداخت و اظهار داشت: رئوف و رحیم بودن دو صفت خداوند متعال است که در پیامبر اسلام نیز وجود دارد.

ناصری با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) افزود: بر اساس این روایت، پیامبر شبیه ترین افراد به خویش را انسان هایی دانسته که دارای اخلاق نیکو، نرم خویی و مهربانی نسبت به مردم و معاشران، یاور و مددکار اقوام و خویشان، دارای محبت به برادر دینی خود، دارای قدرت عفو، بخشش و گذشت بسیار باشند.

امام صادق (ع) احیاگر دین اسلام و مکتب شیعه امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امام صادق (ع) احیاگر دین اسلام بود و با تخصصی کردن علوم، گردآوری علوم گذشته، تربیت تخصصی شاگردان بسیار در حوزه های مختلف علمی از جمله علوم دینی و بیان همه مسائل با استفاده از اسلوب دینی اظهار داشت: کادرسازی اتفاق بسیار بزرگی بود که توسط امام صادق (ع) رقم خورد و ایشان با این حرکت خود اقدام به نخبه پروری و مهندسی دین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه و دانشگاه ها کادرسازی کنند/دشمن به دنبال تفرفه افکنی مذهبی

حوزه های علمیه و دانشگاه ها کادرسازی کنند/دشمن به دنبال تفرفه افکنی مذهبی