مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-22سياسي

نگاه دولت به شهرها باید عادلانه و مقارن با توسعه متوازن باشد


نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت : مهم ترین انتظار ما از دولت سیزدهم نگاه عدالانه و توسعه بخش به خصوص در مناطق محروم است .

- ، ولی اسماعیلی بعد از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت با بیان اینکه مهم ترین مشکل این منطقه مهاجرت به سایر استان ها و کلان شهرهاست، اظهار کرد: دلیل و ریشه اساسی این معضل عدم توسعه و کمبود امکانات در این شهرستان است و نشان دهنده این مسئله است که توسعه در کشور به صورت نامتوازن صورت گرفته است.

وی ایجاد تحول اساسی در بسترهای توسعه را مهم ترین عامل در راستای جلوگیری از مهاجرت دانست و افزود: توسعه در همه مناطق کشور باید بر اساس اصل متوازن و شاخص های پیشرفت باشد و در غیر این صورت مشکلات و محرومیت روز به روز افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه دولت باید عدالت طلب و در راستای توسعه متوازن باشد گفت: این روزها مردم در مناطق محروم برای امرار معاش و زندگی به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند و این امر در دراز مدت مشکلاتی را در زمینه زندگی شهری و روستایی ایجاد خواهد کرد.

اسماعیلی بر سرمایه گذاری شستا و صندوق بازنشستگی در شهرستان های گرمی و انگوت تاکید کرد و ادامه داد: توسعه نامتوازن وقتی است که جوانان ما در شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت به شهرها باید عادلانه و مقارن با توسعه متوازن باشد

نگاه دولت به شهرها باید عادلانه و مقارن با توسعه متوازن باشد