مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-22سياسي

راهی جز ساختن سد تنگ سرخ وجود ندارد


مطالعات سد تنگ سرخ از قبل صورت گرفته هزینه زیادی شده و راهی جز ساخته شدن این سد وجود ندارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: مطالعات سد تنگ سرخ از قبل صورت گرفته هزینه زیادی شده و راهی جز ساخته شدن این سد وجود ندارد.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود: بی تقوایی، بی دینی، بی حجابی و بی نمازی منجر به جهنم می شود تمام این خطاها در دفتر زندگی افراد ثبت و ضبط خواهد شد.

وی اظهارکرد: به هشدارهایی که خداوند به بندگان می دهد توجه کنید البته نقطه مقابل افراد منحرف کسانی هستند که زندگی خوبی دارند و رفتار آنها مرضی خداوند است ایمان به پیامبر و معاد دارند از طاغوت و مدیریت طاغوتی و باورهای طاغوتی دوری می کنند، طاغوت چه کسانی هستند؟آن هایی که انسانها را در مسیر اشتباه و گناه و ولنگاری حرکت می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ترجمه معنای کلمه طاغوت خاطرنشان کرد: طاغوت آن حاکم و مدیریت و زبان و قلم و قدمی است که انسان ها را از ارزش های دینی جدا کرده و به سوی گناه و فساد و فحشا دعوت می کند این تفکر و رفتار طاغوتی است که ظلم و ستم را در جامعه رواج می دهد اما بالاترین ظلم و تجاوز هجمه به ایمان مردم است وقتی انسان ایمان خود را از دست بدهد دیگر چیزی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی جز ساختن سد تنگ سرخ وجود ندارد

راهی جز ساختن سد تنگ سرخ وجود ندارد