مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-22سياسي

وضعیت جاده های سیریک اضطراری است/ مسؤولان برای جولان ماشین های سوخت فکری کنند


وضعیت جاده های سیریک بدلیل تردد بی مهابای خودروهای حامل سوخت قاچاق وضعیت اضطراری به خود گرفته است به طوری که هر لحظه امکان تصادفی خونبار وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیریک در شرق هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تردد پرسرعت و بی مهابای خودروهای حامل قاچاق سوخت در سیریک سبب ایجاد وضعیت اضطرای در جاده های این شهرستان وجود دارد و هر لحظه ممکن است حادثه ای خونبار را شاهد باشیم و تاکنون نیز چندین حادثه تلخ رخ داده است که بدلیل خودروهای عبوری مردم با نیسان های حامل سوخت بوده است.

وی افزود: همه ما مردم این منطقه از مسؤولان انتظار داریم که فکری به حال این وضعیت کنند و استاندار جدید هرمزگان به این مسأله به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم بنگرد و فکری به حال آن کند.

امام جمعه سیریک، حل مشکل قاچاق سوخت را در گروی اشتغال آفرینی برای جوانان و اتخاذ تصمیمات کارشناسی دانست و بیان داشت: نگذاریم که مردم بیش از این قربانی بی مدیریتی مسؤولان و فقدان تصمیم گیری درست شوند.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: خون شهدای مرزبانی و و کشته شدن افراد بودیم و این مسأله تا تصمیم درستی برای آن اتخاذ نشود، ادامه خواهد داشت و بی تفاوتی مسؤولان نسبت به این موضوع نشانه سنگدلی برخی از آنان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جاده های سیریک اضطراری است/ مسؤولان برای جولان ماشین های سوخت فکری کنند

وضعیت جاده های سیریک اضطراری است/ مسؤولان برای جولان ماشین های سوخت فکری کنند