مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-22پزشكي

مادر شدن یکی از مولفه های سلامت زنان است


کارشناس مامایی، مادر شدن زنان را بخش مهمی از سلامت آنان دانست و تصریح کرد: اساسا باروری زنان به عنوان مولفه ی مهمی از سلامت روحی و جسمی زنان تلقی می شود.

- ایسنا/قم کارشناس مامایی، مادر شدن زنان را بخش مهمی از سلامت آنان دانست و تصریح کرد: اساسا باروری زنان به عنوان مولفه ی مهمی از سلامت روحی و جسمی زنان تلقی می شود.

ساناز سلیمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گرامیداشت هفته ی سلامت بانوان عنوان کرد: زنان پایه و بنیان خانواده هستند و باید نسبت به سلامتی شان توجه ویژه ای صورت گیرد.

کارشناس مامایی، مادر شدن زنان را بخش مهمی از سلامت آنان دانست و تصریح کرد: اساسا باروری زنان به عنوان مولفه مهمی از سلامت روحی و جسمی زنان تلقی می شود.

وی با بیان اینکه شیوع ناباروری در ایران حدود 2درصد از جامعه است، بر درمان این بیماری تاکید کرد و گفت: استرس در زنان یکی از مهم ترین دلایل ناباروری در آنان است که همواره باید سعی در کنترل آن داشت.

سلیمانی به اقدام سریع برای درمان ناباروری اشاره کرد و متذکر شد: به تعویق انداختن درمان ناباروری، سبب کاهش موفقیت در باروری می شود.

کارشناس مامایی بحران جمعیت در ایران را امری جدی تلقی کرد و گفت: امر فرزندآوری در خانواده های ایرانی باید جدی گرفته شود چرا که کاهش جمعیت در کشور سبب بروز مشکلات زیادی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شدن یکی از مولفه های سلامت زنان است

مادر شدن یکی از مولفه های سلامت زنان است