مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-22اجتماعي

رفع کمبود زیرساخت های هواشناسی سیستان و بلوچستان پیگیری می شود


کمبود زیرساخت های هواشناسی استان به ویژه برای سواحل جنوب به طور جدی از طریق ستاد مدیریت بحران و وزارت کشور پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی ظهر امروز در جریان دیدار مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با وی که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: رفع مشکل کمبود ایستگاه های هواشناسی نه فقط برای این سازمان بلکه برای افزایش توان مدیریتی ستاد مدیریت بحران در زمان وقوع مخاطرات جوی و بهبود پیش بینی های جوی لازم و ضروری است.

وی افزود: در جریان طوفان حاره ای شاهین که به صورت مداوم با هواشناسی ارتباط برقرار می شد، گفته شد؛ در نوار ساحل جنوب، فقط در چابهار ایستگاه هواشناسی وجود دارد و مابقی سواحل بدون هواشناسی است.

استاندار سیستان و بلوچستان توسعه زیرساخت های هواشناسی را در راستای اجرای اقدامات مدیریت بحران برشمرد و ادامه داد: اگه طوفان حاره ای دیگری به سواحل جنوب استان وارد شود، تأسیسات و زیرساخت های دستگاه های زیادی آسیب می بیند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: اجرای سامانه رادار جنوب استان برای سواحل جنوب مهم و حیاتی است و حتماً در سفر هفته آینده دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به چابهار مشکلات واگذاری زمین رادار مطرح و برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کمبود زیرساخت های هواشناسی سیستان و بلوچستان پیگیری می شود

رفع کمبود زیرساخت های هواشناسی سیستان و بلوچستان پیگیری می شود