مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-22سياسي

امام جمعه قشم: اجرای پل خلیج فارس، آبروی نظام و آرزوی قشم است


پل خلیج فارس که جزیره قشم را به سرزمین اصلی متصل می کند، سالها به درازا انجامیده و به آبروی نظام جمهوری اسلامی و آرزوی مردم جزیره قشم تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های این هفته قشم بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی از 12 سال پیش آغاز شده و متاسفانه نیمه کاره رها شده که این زیبنده نظام اسلامی جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه تکمیل این پل نقش بسزایی در تسهیل عبور و مرور و کاهش مشکلات ساکنین جزیره در پی دارد، افزود: پل خلیج فارس، قشم را از حالت جزیره خارج نخواهد کرد و مزیت های اجرای این پروژه در سطح ملی نیز بیشمار است.

امام جمعه قشم ضمن در بخش دیگری از سخنان خود از حذف عوارض تردد مردم جزیره قشم در بندر پهل، تمجید کرد و خاطرنشان کرد: البته علاج واقعی این زخم کهنه، تنها با ساخت پل خلیج فارس و نیز ایجاد راه های مناسب و استاندارد انجام می شود.

وی با اشاره به آغاز طرح مسکن جوانان قشم گفت: شایسته نیست که مردم جزیره قشم با مشکلات مسکن و بیکاری روبرو باشند و باید ضمن نگاه به جوانان، اولویت واگذاری زمین و نیز ایجاد شغل های گوناگون با اهالی این مرز و بوم باشد.

حجت الاسلام حاجبی همچنین خاطرنشان کرد: امروز طرح کاپیتولاسیون آمریکایی در قالب تسلط صهیونیست ها بر کشورهای اسلامی تجلی پیدا کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: اجرای پل خلیج فارس، آبروی نظام و آرزوی قشم است

امام جمعه قشم: اجرای پل خلیج فارس، آبروی نظام و آرزوی قشم است