مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-22سياسي

سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سیدمحمد هاشمی را به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان های این وزارتخانه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به سیدمحمد هاشمی آمده است:  جناب آقای دکترسیدمحمد هاشمی   نظر به  شایستگی، تجربیات ارزشمند و شناخت از توانمندی ها و روحیه انقلابی و مکتبی جنابعالی؛ به موجب این حکم به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب می شوید.

  امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و همکاری و تعامل کلیه حوزه های  مربوطه نسبت به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم به شرح ذیل اهتمام جدی به عمل آورید: 1.

برنامه ریزی و پیگیری و تنظیم روابط به منظور الف) تبیین و توضیح برنامه ها و توجیه طرح ها و لوایح مربوطه ب) رسیدگی به مطالبات نمایندگان محترم مجلس درخصوص مسائل عمومی و موارد مرتبط با حوزه انتخابیه ج) برقراری رابطه فعال و مستمر تمامی معاونت ها و سازمان های تابعه با کمیسیون محترم فرهنگی و عموم نمایندگان 2.

برنامه ریزی، نظارت و پیگیری بر امور ادارات کل استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله: الف) برنامه ریزی و هماهنگی در شناسایی افراد شایسته جهت انتصابات در ادارات کل استانی ب) نظارت بر عملکرد ادارات کل استانی ج) برقراری تعامل مستمر مدیران کل استانی با نمایندگان محترم ولی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها شد

سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها شد