مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-22سياسي

اعلام حمایت فرماندار ابوموسی از طرح جامع حفاظت از آبسنگهای مرجانی


فرماندار ابوموسی بر لزوم اجرای طرح جامع حفاظت از آبسنگ های مرجانی در منطقه خلیج فارس و شهرستان ابوموسی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر صمد حمزه یی رییس مرکز اقیانوس شناسی هرمزگان به همراه جمعی از متخصصان این حوزه با رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی دیدار و به بررسی وضعیت آبسنگ های مرجانی در آبهای جزیره ابوموسی پرداختند.

بعد از این دیدار با فرماندار بوموسی و جمعی از اساتید و متخصصان دریایی ضمن بازدید و پایش میدانی آبسنگهای مرجانی، درصد پوشش مرجان های سخت زنده، فراوانی ماهیان مرجانی و وضعیت سلامت مرجان ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

 فرماندار بوموسی ضمن تشکر از دکتر حمزه یی و تیم علمی شان بر لزوم اجرای طرح جامع حفاظت از مرجان های جزیره ابوموسی تاکید کرد و بیان داشت: جزیره ابوموسی به دلیل قرارگیری در موقعیت منحصربفردی در خلیج فارس، دارای ظرفیت های طبیعی خاصی است که صیانت از آن با همکاری مراکز پژوهشی و تحقیقاتی میسر است و می توان از ظرفیت عمومی جامعه نیز در این زمینه بهره برد.

پوربابایی، آموزش به مردم را در زمینه های مختلف بخصوص در حوزه صیانت از محیط طبیعی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: مرکز اقیانوس شناسی هرمزگان در این زمینه کارنامه خوبی دارد و ما نیز در ابوموسی همکاری لازم در این زمینه را با این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت فرماندار ابوموسی از طرح جامع حفاظت از آبسنگهای مرجانی

اعلام حمایت فرماندار ابوموسی از طرح جامع حفاظت از آبسنگهای مرجانی