مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-22اقتصادي

طرح زنجیره تامین شیر و گوشت در مازندران اجرا می شود


مدیر اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا گفت:طرح های افزایش تولید گندم، 500 هکتاری کشت گیاهان دارویی و زنجیره تامین شیرو گوشت در متاطق محروم استان اجرا می شود.

- با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان محروم استان که از بالاترین ضریب محرومیت در استان برخوردار است، در حوزه های مختلف زراعت، باغبانی، گیاهان دارویی و دام مشغول به فعالیت است، افزود: به دلیل ضعف در دانش فنی بهره برداران و ضریب مکانیزاسیون بسیار پایین در کنار عدم تأمین به موقع نهاده ها، ضریب بهره وری محصولات کشاورزی منطقه از حد میانگین بسیار پایین تر است.

وی افزود: لذا قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا برای ارتقای وضعیت معیشتی بهره برداران و بالا بردن سطح دانش فنی و در نهایت افزایش سطح تولید محصولات مختلف زراعی و دامی طرح های مختلف از جمله طرح افزایش تولید گندم، طرح 500 هکتاری کشت گیاهان دارویی و طرح زنجیره تأمین شیر و گوشت را برنامه ریزی و در حال اجرا دارد.

وی ادامه داد: برای پیاده سازی طرح های مذکور ستاد پشتیبانی با حضور دستگاه های متولی در سطح استان و شهرستان مربوطه برگزار و تعامل سازنده ای بین دستگاه های مرتبط برقرار می گشود.

امامی یادآور شد: یکی از طرح های الویت دار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سال 1400 طرح زنجیره تأمین شیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زنجیره تامین شیر و گوشت در مازندران اجرا می شود

طرح زنجیره تامین شیر و گوشت در مازندران اجرا می شود