مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-22اقتصادي

ائمه جمعه شهرهای زنجان امروز چه گفتند؟


ائمه جمعه شهرهای استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان در افغانستان با تقدیر از برخورد قوه قضاییه با مخلان بازار ارز بر ادامه اقدامات در برخورد با مفسدان اقتصادی بر پایبندی دولت به شعارهای خود تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه شهرهای استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان در افغانستان با تقدیر از برخورد قوه قضاییه با مخلان بازار ارز بر ادامه اقدامات در برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید کردند.

  دولت باید به شعارها و وعده های خود پایبند بماند حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه سلطانیه برخورد با فساد و مفسد را از مهمترین وظائف و مأموریت قوه قضاییه دانست و با تاکید بر اولویت و فوریت برخورد با فساد گفت: قوه قضاییه در برخورد با فساد و مفسد هیچ خط قرمزی را قبول نخواهد کرد و هیچ کس نباید در حاشیه امن قرار بگیرد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه خط تحولی که در دوره آقای رییسی شروع شده بود با توسط آقای اژه ای ادامه دارد و صدور حکم محکومیت رییس و معاون برادر رییس جمهور و معاون اول دولت قبلی نشانگر جدیت قوه قضاییه با فساد است، افزود: آنچه مردم را به دستگاه قضا خوشبین کرده و  مایه امیدواری مردم شده ورود قوه قضاییه به حیات خلوت دانه درشت ها، سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه شهرهای زنجان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه شهرهای زنجان امروز چه گفتند؟