مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-22سياسي

استکبار جهانی با ذلت و خواری منطقه را ترک می کند


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امروز شرایط به گونه ای شده است که استکبار چاره ای جز ترک منطقه با ذلت و خواری ندارد.

- ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با تبریک هفته وحدت با تاکید بر اینکه استکبار جهانی باید با ذلت و خواری منطقه را ترک کند، اظهار کرد: امروز منطقه برای دشمنان اسلام ناامن شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی هشدار داد: باید مراقب باشیم چرا که استکبار جهانی بعد از فرار هم دست از منطقه بر نخواهد داشت و در پی عملی کردن توطئه های شوم خود خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز شرایط به گونه ای شده است که استکبار جهانی چاره ای جز ترک منطقه ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در توضیح این مطلب بیان کرد: دشمنان فقط شیوه کارشان را عوض می کنند، البته آنها جرأت حضور فیزیکی در منطقه ندارند اما تمام توان و امکاناتشان را برای ایجاد جنگ های داخلی در کشورهای منطقه و تفرقه افکنی بین مسلمانان به کار خواهند گرفت که نمونه آن در افغانستان و لبنان قابل مشاهده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر لزوم تحکیم وحدت مسلمانان حول محور پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: این مساله بسیار اهمیت دارد چرا که اتحاد مسلمانان مانع از عملی شدن توطئه های دشمنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی با ذلت و خواری منطقه را ترک می کند

استکبار جهانی با ذلت و خواری منطقه را ترک می کند