مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-22اقتصادي

تصویب نقشه ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در آینده نزدیک


وزیر اقتصاد در بازدید از گمرک بیله سوار با تأکید بر تجهیز سریع این گمرک به دستگاه های ایکس ری ، از تهیه و تصویب نقشه و جزییات ایجاد منطقه آزاد در استان اردبیل در هیئت دولت در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران( شادا)، احسان خاندوزی در این بازدید با بیان اینکه پیام این سفر این است که تعامل جدی برای افزایش عدالت منطقه ای و احقاق حقوق مناطقی از کشور که حقوق آنها کمتر مورد توجه قرار گرفته است، در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد تاکید کرد : در همین راستا گمرک بیله سوار و سفارت ما در کشور آذربایجان مسائل مربوطه حل و فصل خواهد شد و نکته دوم هم به بخشی از کمبودها و نیازهای زیر ساختی گمرک بیله سوار مربوط است و بنا شد مصوبه های پیشین درباره امکانات و تجهیزات ایکس ری که تاکنون به سرانجام نرسیده است، پیگیری شود.

  وزیر اقتصاد در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ با ارائه یک زمان بندی مشخص و با روان شدن جریان ورود و خروج مسافرین از کشور همسایه به جمهوری اسلامی ایران و تسهیل جریان مبادلات کالایی ، شاهد رونق منطقه و بهبود معیشت مردم بیله سوار در ماه های آینده باشیم.

خاندوری در خصوص ایجاد منطقه آزاد برای استان اردبیل نیز گفت: تشکیل منطقه آزاد برای استان اردبیل تصویب شده و جزییات و نقشه آن باقی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب نقشه ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در آینده نزدیک

تصویب نقشه ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در آینده نزدیک