مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-22بين الملل

رژیم صهیونیستی برخورد موشک های حزب الله با حیفا را شبیه سازی می کند


منابع عبری زبان خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد رزمایشی برای شبیه سازی جنگ با حزب الله در مناطق مختلف اراضی اشغالی به ویژه حیفا برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری زبان را دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای جبهه داخلی رژیم صهیونیستی این رزمایش را ماه آینده میلادی برگزار خواهند کرد و در جریان آن اصابت موشک های حزب الله به کارخانه های شیمیایی موجود در حیفا و خسارت های فراوانی که این حملات به همراه خواهند داشت، شبیه سازی خواهد شد.

در بخشی از این گزارش آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی مقایسه ای میان موشک های حزب الله و سامانه های دفاعی رژیم صهیونیستی انجام داده و دریافته که شماری از موشک ها با اهداف برخورد خواهند کرد.

معاریو اضافه کرد که طی سال های اخیر، ارتش تلاش کرده است تا از خطر برخورد موشک با تأسیسات راهبردی در حیفا جلوگیری کند یا دست کم میزان و نوع مواد انبار شده در این شهر را کاهش دهد؛ اما با این وجود، همچنان بر این باور است که مواد انبار شده و بنادر حیفا و اشدود برای موشک های حزب الله یک هدف راهبردی به شمار می آیند.

این روزنامه عبری زبان در بخش دیگری خاطر نشان کرد که تفاوت اصلی وضعیت کنونی با جنگ سال 2006 آن است که حزب الله امروز موشک های نقطه زن در اختیار دارد که این مسئله در درگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی برخورد موشک های حزب الله با حیفا را شبیه سازی می کند

رژیم صهیونیستی برخورد موشک های حزب الله با حیفا را شبیه سازی می کند