مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-22سياسي

پیگیری تخلفات شهرداری همدان در مجلس


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به قابلیت پیگیری تخلفات دستگاه ها در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس گفت: این ماده در حوزه شهرداری همدان اعمال شده و با قاطبه آرای نمایندگان موضوع در صحن علنی مجلس رسیدگی خواهد شد.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن ارائه توضیحاتی از چگونگی اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: ماده 234 جزو آیین نامه داخلی مجلس است به طوری که نمایندگان از هر دستگاهی که شکایت داشته باشند می توانند محورهای ماده اتهامی آن دستگاه را در سیستم مجلس بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت آن در سیستم مجلس، اگر 10 نفر از نمایندگان به آن رای دهند، این موضوع در کمیسیون مربوطه قرار می گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از رسیدن موضوع به کمیسیون، نماینده خواستار اعمال ماده 234 به همراه مواد اتهامی به نمایندگان در کمیسیون حاضر می شوند، توضیحات ارائه شده و سپس رای گیری می شود.

وی بیان کرد: اگر نمایندگان آن کمیسیون به موضوع اتهامی و اعمال ماده 234 رای دادند، لالیحه اتهامی تنظیم و در صحن علنی مجلس گزارش می شود سپس به دستگاه قضایی ارسال شده و در آنجا بدون نوبت رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تخلفات شهرداری همدان در مجلس

پیگیری تخلفات شهرداری همدان در مجلس