مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-22اجتماعي

طرح رتبه بندی جایگاه و کرامت معلمان و فرهنگیان را افزایش می دهد


مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه به طرح رتبه بندی معلمان نباید صرفا نگاه مالی داشت، گفت: طرح رتبه بندی جایگاه و کرامت معلمان و فرهنگیان را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشکلات فرهنگیان بررسی و واکاوی شود زیرا در این مدت این قشر تلاش و مجاهدت فراوانی انجام داده اند.

رحمتی به طرح رتبه بندی معلمان اشاره و با بیان اینکه این طرح را تنها در حوزه های مالی و پرداختی نمی توان ارزیابی کرد، اضافه کرد: اجرای این طرح سبب ارتقای جایگاه فرهنگیان و معلمان شده و ارزش و کرامت آنها را حفظ می کند.

کمبود نیروی انسانی و تجهیزات در دانشگاه فرهنگیان در ادامه این جلسه رییس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان با اشاره به تحصیل پنج هزار و 713 دانشجو در این دانشگاه، گفت: سه هزار و 250 نفر نیز در پردیس امام علی (ع) تحصیل می کنند.

صفری با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات و زیرساخت، افزود: امکانات پردیس امام علی (ع) حتی به اندازه یک مدرسه نیست و در این دانشگاه با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.

وی همچنین به کمبود نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان اشاره تصریح کرد: نگاه ها به دانشگاه فرهنگیان با توجه به حجم بالای ورودی دانشجویان آن بسیار ضعیف است.

صفری با اشاره به کمبود رشته های دانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان استان گیلان، افزود: این موضوع سبب شده تا حدود هزار و 500 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی جایگاه و کرامت معلمان و فرهنگیان را افزایش می دهد

طرح رتبه بندی جایگاه و کرامت معلمان و فرهنگیان را افزایش می دهد