مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-22سياسي

7 اعتراض در ارتباط با تخلف در حوزه های انتخاباتی عراق تأیید شد


کمیساریای عالی انتخابات عراق با صدور بیانیه ای از تأیید 7 اعتراض در ارتباط با بروز تخلفات در حوزه های انتخاباتی خبر داد.

- به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، کمیساریای عالی انتخابات این کشور بیانیه ای را در خصوص روند رسیدگی به اعتراضات و شکایات نسبت به فرایند اخذ رأی در انتخابات پارلمانی، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، کمیساریای عالی انتخابات عراق در این زمینه اعلام کرده است: 7 اعتراض در ارتباط با تخلفات در حوزه ها و شعب اخذ رأی در جریان انتخابات پارلمانی زودهنگام مورد تأیید است.

در بیانیه مذکور آمده است: 181 اعتراض و شکایت به کمیساریای عالی انتخابات ارائه شد که از مجموع این شکایات 174 مورد رد شد و 7 شکایت مورد تأیید قرار گرفت.

کمیساریای عالی انتخابات عراق اضافه کرد که 2 مورد از اعتراض های پذیرفته شده مربوط به حوزه های انتخاباتی بغداد، یک مورد در بصره، یک مورد در اربیل و 3 مورد در نینوا بوده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: صندوق های حوزه های انتخاباتی مذکور مطابق با ماده 38 قانون انتخابات بازگشایی و با حضور نامزدهای رقیب در این شعب بازشماری خواهند شد.

پیش از آن نیز شیخ محمد الصهیود عضو ائتلاف دولت قانون عراق گفته بود: حجم شکایات از تخلفات در انتخابات پارلمانی بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 اعتراض در ارتباط با تخلف در حوزه های انتخاباتی عراق تأیید شد

7 اعتراض در ارتباط با تخلف در حوزه های انتخاباتی عراق تأیید شد