مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-22سياسي

مردم زلزله زده کوهرنگ نیازمند توجه مسئولان کلان هستند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به برودت هوا در مناطق زلزله زده کوهرنگ امکان اسکان زلزله زدگان در چادر وجود ندارد، مردم به شدت گلایه مند هستند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به برودت هوا در مناطق زلزله زده کوهرنگ امکان اسکان زلزله زدگان در چادر وجود ندارد، مردم به شدت گلایه مند هستند، در واقع عدالت حکم می کند رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان در اولویت مسئولان قرار بگیرد و امکانات با عدالت در مناطق زلزله زده کشور توزیع شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 30 مهرماه در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه انسان نباید از قبر و قیامت غافل شود، اظهار کرد: زمانی که قیامت برپا می شود، پرده های غفلت کنار می رود و انسان خود را در عرصه حسابرسی می بیند.

امام جمعه شهرکرد افزود: انسان در آن موقع با خود می گوید چرا از روز حسابرسی و قیامت غافل بودم و برای آن روز خود را آماده نکردیم، خداوند می فرماید علاقه مندی و دلبستگی های دنیویی مانند پست ، مال، برتری جویی های دنیویی، شهوت، شهرت و .

به آتش جهنم تبدیل می شود.

وی با اشاره به اینکه باید ببینیم که آیا با خدا زندگی می کنیم یا با طاغوت، گفت: در قرآن کریم هر آنچه غیر خداست، طاغوت نامیده شده، نمی شود هم با دنیا زندگی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زلزله زده کوهرنگ نیازمند توجه مسئولان کلان هستند

مردم زلزله زده کوهرنگ نیازمند توجه مسئولان کلان هستند