مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-22سياسي

پیامبر اسلام (ص) اسوه اخلاق حسنه و الگوی مهر و محبت است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پیامبر (ص) اسوه اخلاق حسنه و الگوی مهر و محبت بوده است، بر لزوم ترویج اخلاق حسنه در جامعه تاکید کرد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: هرکسی که از مقام خداوند هراس داشته باشد، از غم و اندوه رهایی می یابد.

وی ادامه داد: استکبار و استعمار و ظلم دنیا را فراگرفته است و این مسئله حضرت منجی عالم بشریت را اندوهگین می کند در حالی حضرت مهدی موعود (عج) غم و اندوه امت را دارد و بیش از دیگران منتظر فرج و ظهور است.

وی با بیان اینکه انسان مؤمن از رحمت خداوند مأیوس نمی شود، گفت: فرج بخشی از رحمت خداوند به شمار می رود و درخواست فرج برگرفته از اصلی در سنت الهی است.

امام جمعه ساری با اشاره به خشم و غضب دین و ایمان انسان را از بین می برد، افزود: حفظ کردن در شرایط غضب نشانه تقوای الهی محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدام دینی و سیاسی حضرت رسول اکرم (ص) و ساخت مسجد قبا اظهار داشت: اقامه اولین نمازجمعه با حضور 100 نمازگزار و ساخت مسجد النبی در مدینه از دیگر اقدامات حضرت رسول (ص) بوده است.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد باسعات حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: شخصیت دینی، مذهبی و هویت ما به واسطه زحمات این بزرگواران شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر اسلام (ص) اسوه اخلاق حسنه و الگوی مهر و محبت است

پیامبر اسلام (ص) اسوه اخلاق حسنه و الگوی مهر و محبت است