مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-22بين الملل

هشدار نخست وزیر عراق درباره سوء استفاده دشمنان از تظاهرات مردمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از تلویزیون الجزیره، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق با تصریح اینکه برپایی تظاهرات یک حق تضمین شده در قانون اساسی این کشور است، - نخست وزیر عراق تصریح کرد: از نیرو های امنیتی می خواهم حمایت های لازم را از تظاهرکنندگان معترض به نتایج انتخابات به عمل آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از تلویزیون الجزیره، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق با تصریح اینکه برپایی تظاهرات یک حق تضمین شده در قانون اساسی این کشور است، از نیرو های امنیتی عراق خواست حمایت های لازم را از تظاهرکنندگان به عمل آورند.

مصطفی الکاظمی در دیدار با فرماندهان نظامی و امنیتی عراق تصریح کرد: از نیرو های امنیتی می خواهم حمایت های لازم را از تظاهرکنندگان معترض به نتایج انتخابات طبق فرمول ها و بند های قانون اساسی به عمل آورند و از بهره برداری و سوء استفاده عوامل نفوذی و تروریست ها از وجود خلأ ها جلوگیری کنند.

الکاظمی همچنین افزود: با توجه به تحرکات برخی نیرو های سیاسی در خصوص نتایج انتخابات، دشمنان به هر شکل ممکن به دنبال سوء استفاده هستند و نیرو های امنیتی باید هوشیار و آگاه باشند و طبق قانون اساسی از تظاهرکنندگان حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نخست وزیر عراق درباره سوء استفاده دشمنان از تظاهرات مردمی

هشدار نخست وزیر عراق درباره سوء استفاده دشمنان از تظاهرات مردمی