مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-22اجتماعي

انتقاد پلیس از کیفیت پایین خودروهای داخلی


سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در انتقادی مطرح کرد: جهان در حال کار روی خودروهای هوشمند است اما ما آنقدر سطح توقمعمان را پایین آورده ایم که به ترمز ضد قفل رضایت داده ایم.

- سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ضمن انتقاد از بی توجهی به موضوع آموزش و مهندسی ترافیک در کشور، از تاثیر کیفیت پایین خودروهای تولید داخل و جاده های غیراستاندارد در وقوع تصادفات رانندگی سخن گفته است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ضمن انتقاد از بی توجهی به موضوع آموزش و مهندسی ترافیک در کشور، از تاثیر کیفیت پایین خودروهای تولید داخل و جاده های غیراستاندارد در وقوع تصادفات رانندگی سخن گفته است.

انتقاد از کیفیت پایین برخی از خودروهای تولید داخل و همچنین راه های غیر استاندارد موضوع جدیدی نیست و کار تاجایی پیش رفت که مدتی قبل پلیس رسما مقابل شماره گذاری پراید و سواری پژو 405 ایستاد و تولید آن را متوقف کرد و نقاط حادثه ساز در جاده ها نیز مشخص شدند.

اما همچنان هم هر از چندگاهی کیفیت پایین خودروهای تولید داخل به بحث روز محافل بدل می شود و در تازه ترین این اظهارات نیز مقایسه قربانیان پراید با کرونا مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پلیس از کیفیت پایین خودروهای داخلی

انتقاد پلیس از کیفیت پایین خودروهای داخلی