مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-22اجتماعي

ترافیک در انتظار محورهای شمال


رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه معمولا از صبح جمعه شاهد ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای مازندران هستیم خاطرنشان کرد: این ترافیک در ساعات پایانی روز از حجم بیشتری برخوردار است.

- یدالله جهان تاب امروز درباره وضعیت جاده های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد وضعیت عادی ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای سوادکوه و کیاسر و ترافیکی پرحجم در  محورهای کندوان و هراز هستیم و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی افزود: معمولا پایان هفته ها شاهد افزایش ورودی در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه هستیم که این موضوع حجم ترافیک پایان هفته را بالا می برد.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا از صبح جمعه شاهد ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای مازندران هستیم که در ساعات پایانی روز از حجم بیشتری برخوردار است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران کماکان مورد تاکید پلیس است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای محدودیت های کرونایی، نظارت خودروها توسط دوربین های هوشمند درحال اجرا است که در این زمینه بحث اعمال قانون برای خودروهای از شهرهای نارنجی و قرمز در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در انتظار محورهای شمال

ترافیک در انتظار محورهای شمال