مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-22اجتماعي

افتتاح و راه اندازی دبیرخانه و سایت ملی اسلام و محیط زیست در مشهد


با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دبیرخانه و سایت ملی اسلام و محیط زیست در مشهد افتتاح و راه اندازی شد .

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دبیرخانه و سایت ملی اسلام و محیط زیست در مشهد افتتاح و راه اندازی شد .

علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم که در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد گفت: تمامی مبانی اسلام بر پایه و اساس محیط زیست است.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه انسان جزیی از مخلوقات است و نباید به محیط زیست آسیب برساند گفت: توازن و توسعه پایدار باید برمبنای آموزه های قرانی باشد .

وی ضمن اشاره به کتاب اسلام و محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی آیت آلله عالمی و کتاب مفاتیح الحیاه آیت الله جوادی آملی گفت: با استفاده از این کتب با ارزش و ظرفیت سایت اسلام زیست می توان ظرفیت ها و توجهات اسلام به محیط زیست را ظهور و بروز داد .

سلاجقه ادامه داد: آموزه های دینی ما برای یکایک مباحث محیط زیستی دستورات دارد و اصلی ترین منبع ما قران کریم است که بارها در این کتب آسمانی اشارات زیادی به مباحث محیط زیستی شده است .

معاون رییس جمهور ضمن اشاره به پژوهش ها و تحقیقات و رساله های دانشگاهی در زمینه اسلام و محیط زیست، افزود: باید ظرفیت های جدیدی برای پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و راه اندازی دبیرخانه و سایت ملی اسلام و محیط زیست در مشهد

افتتاح و راه اندازی دبیرخانه و سایت ملی اسلام و محیط زیست در مشهد