مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-22بين الملل

هماهنگ کننده مذاکرات هسته ای در وین سفرش به ریاض را بسیار پرثمر خواند


انریکه مورا با اشاره به رایزنی خود با مسئولان سعودی درخصوص توافق هسته ای ایران، این سفر را بسیار پرثمر توصیف کرد.

- هماهنگ کننده مذاکرات هسته ای در وین سفرش به ریاض را "بسیار پرثمر" خواند انریکه مورا با اشاره به رایزنی خود با مسئولان سعودی درخصوص توافق هسته ای ایران، این سفر را بسیار پرثمر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از العربیه، انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات هسته ای با ایران در وین در صفحه توییتر خود نوشت: سفرم به ریاض بسیار پر ثمر بود.

وی همچنین نوشت: در این سفر درخصوص روابط اتحادیه اروپا با عربستان و رویکرد اتحادیه اروپا نسبت به منطقه خلیج(فارس) و همچنین توافق هسته ای ایران تبادل نظر کردیم.

بر اساس این گزارش، پیش از این فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان با انریکه مورا دیدار و درخصوص برخی مسائل از جمله ایران رایزنی کرد.

بنا بر اعلام طرف سعودی، در این دیدار درخصوص آخرین تحولات مذاکرات هسته ای با ایران و تلاش های بین المللی برای تضمین عدم نقض معاهدات و توافقات بین المللی از سوی ایران بحث و تبادل نظر شد.

انریکه مورا یک هفته پیش نیز برای رایزنی درباره روابط دوجانبه، موضوعات منطقه ای از جمله تحولات در افغانستان و یمن و نیز مذاکرات برای لغو تحریم های ظالمانه به تهران س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگ کننده مذاکرات هسته ای در وین سفرش به ریاض را بسیار پرثمر خواند

هماهنگ کننده مذاکرات هسته ای در وین سفرش به ریاض را بسیار پرثمر خواند