مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-22اقتصادي

دولت بنای سیاسی کاری در ساخت مسکن را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی صبح جمعه در مراسم آغاز عملیات احداث چهار هزار واحد مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: - وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت سیزدهم بنا ندارد احداث مسکن را در کشور سیاسی کرده و یا به حاشیه ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی صبح جمعه در مراسم آغاز عملیات احداث چهار هزار واحد مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: ما تجربیات تلخ مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را در دستور کار قرار دادیم تا با اصلاح فرآیند ها در این بخش بتوانیم مسکن مناسب، کیفی و به مقدار نیاز احداث و تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم به دنبال برخی حاشیه سازی ها مسکن مورد غفلت قرار گرفت، اما دولت سیزدهم تلاش خواهد کرد تا طرح مجلس را در قالب جهش تولید مسکن در اولویت هدف گذاری قرار داده و در سال اول ساخت دو میلیون واحد مسکن را به سرعت شروع کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ مانعی در مسیر اجرایی شدن پروژه جهش تولید مسکن وجود ندارد و سعی بر این خواهد بود تا در همه استان ها به تناسب نیاز و ثبت نامی که انجام می شود، تولید مسکن آغاز شده و به نوعی کار ها روال مطلوب تری به خود بگیرد.

قاسمی با قدردانی از مدیران و مسئولان استان اردبیل در آغاز عملیات احداث مسکن در قالب این طرح به میزان 20 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بنای سیاسی کاری در ساخت مسکن را ندارد

دولت بنای سیاسی کاری در ساخت مسکن را ندارد