مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-22سياسي

تأیید 7 اعتراض در ارتباط با تخلف در شعب انتخاباتی عراق


پس از اعتراض شماری از احزاب عراقی درباره تقلب در شعب انتخاباتی این کشور، کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد که صحت 7 مورد از اعتراض های واردشده پس از انجام بررسی ها تأیید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسمی عراقی، شامگاه پنجشنبه، گزارش دادند که کمیساریای عالی انتخابات هفت اعتراض وارد شده در ارتباط با تخلف در حوزه انتخاباتی را پذیرفته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع )، کمیساریای عالی انتخابات در بیانیه ای اعلام کرد که 181 اعتراض به شورای کمیساریا ارائه شده و مقامات ذیربط این اعتراض ها را مورد بررسی قرار داده اند.

در ادامه بیانیه آمده است: پس از تکمیل روند تحقیقاتی لازم و با توجه به شواهد و درخواست ارائه شده، شورا 174 اعتراض را رد کرده و 7 مورد از آن ها را که همراه با شواهد بوده اند، پذیرفته است .

کمیساریای عالی انتخابات عراق اضافه کرد که دو مورد از اعتراض های پذیرفته شده مربوط به حوزه های انتخاباتی بغداد، یک مورد در بصره، یک مورد در اربیل و سه مورد در نینوی بوده است.

بر اساس این بیانیه، صندوق های حوزه های انتخاباتی مذکور مطابق با ماده 38 قانون انتخابات بازگشایی و با حضور نامزدهای رقیب در این شعب بازشماری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید 7 اعتراض در ارتباط با تخلف در شعب انتخاباتی عراق

تأیید 7 اعتراض در ارتباط با تخلف در شعب انتخاباتی عراق