مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-22اقتصادي

کارخانه فولاد ارومیه احیا می شود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بر احیای کارخانه راکد فولاد ارومیه تاکید کرد.

- ، ناصر عتباتی عصر پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی اظهار کرد: سال های زیادی است کارخانه فولاد ارومیه راکد است و بخش زیادی منابع ملی و همچنین دستگاه ها و لوازم کارخانه در حال خاک خوردن هستند و بلا استفاده افتاده اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که با کمی همت و درایت می توان مشکلات این واحد تولیدی را حل و برای بیش از یک هزار تن فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

عتباتی با درخواست جدی از مسئولان حاضر و مالک کارخانه و سرمایه گذار کارخانه فولاد ارومیه مبنی بر اینکه مشکل این واحد تولیدی حل و زمینه کارهای مقدماتی برای فعال شدن آن انجام شود، گفت: باید تلاش شود کارخانه فولاد ارومیه فعال و در چند ماه آینده هم این واحد تولید بزرگ به مراحل تولید برسد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی فرصتی مغتنم و ارزشمندی است که می توان مشکلات کار واحدهای تولیدی را مطرح و آنها را به چرخ تولید بازگرداند.

حاصل این جلسه، 2 مصوبه بسیار مهم بوده که برابر مصوبه اول توافق و تفاهمی بود که بین بانک های ملی و تجارت در جهت مختومه کردن پرونده های مطروحه طبق نظرات کارشناسی و فک رهن از اسناد تودیعی بود و متعاقباً پس از فک رهن و انتقال سهام طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه فولاد ارومیه احیا می شود

کارخانه فولاد ارومیه احیا می شود