مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-22بين الملل

طالبان: مردم از دموکراسی آمریکا در افغانستان راضی نبودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان درباره موضع آن ها پیرامون مسئله انتخابات تصریح کرد که هیچکس از دموکراسی آمریکایی در افغانستان راضی نبود، - سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان با اظهار اینکه هیچکس در افغانستان از دموکراسی آمریکایی راضی نبود، احتمال برگزاری انتخابات توسط طالبان را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان درباره موضع آن ها پیرامون مسئله انتخابات تصریح کرد که هیچکس از دموکراسی آمریکایی در افغانستان راضی نبود، اما تاکید کرد که در صورت نیاز احتمال برگزاری لویه جرگه وجود دارد.

خیرخواه گفت: دو بار که در افغانستان انتخابات برگزاری شد و آمریکایی ها به زور دموکراسی را به افغانستان آوردند، آیا کسی راضی بود؟ در یک روز دو رییس جمهور سوگند یاد کردند، این بود انتخابات .

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان به اسپوتنیک گفت: ما با در نظرداشت ظرفیت کشور باید ببینم چگونه می توانیم یک دولت ایجاد کنیم.

در حال حاضر دولت ایجاد شده و بدون انتخابات کسانی را آورده اند که می توانند کار کنند، فعلاً فکر نمی کنم کسی در افغانستان نسبت به انتخابات دلخوشی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: مردم از دموکراسی آمریکا در افغانستان راضی نبودند

طالبان: مردم از دموکراسی آمریکا در افغانستان راضی نبودند