مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-22سياسي

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند سرخه


فرمانده پایگاه امام خامنه ای سرخه از اهدای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در محله اسلامی آل یاسین این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین یونس براتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، پایگاه حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه ای در محله اسلامی آل یاسین سرخه با هدف اینکه هیچ دانش آموزی به علت مشکلات مالی از تحصیل بازنماند، اقدام به خرید و اهدای لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت کردند.

وی اضافه کرد: این رزمایش کمک مؤمنانه پیرو تبعیت از منویات مقام معظم رهبری برای یاری خیران و بسیجیان با هدف دستگیری از کودکان نیازمند انجام شد و اقدامات لازم به منظور خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان صورت گرفت.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای سرخه افزود: در این طرح 30 بسته لوازم التحریر شامل خودکار چندرنگ، مداد چندرنگ، مداد رنگی، پاک کن، تراش، دفتر یادداشت و دفترچه به ارزش 11 میلیون ریال بسته بندی و اهدا شد.

براتی گفت: این اقدام همدلانه در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و ایتام صورت گرفت و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان بنشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند سرخه

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند سرخه