موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-22اقتصادي

زلزله FATF در بازار رمزارزها!


کارگروه ویژه اقدام مالی به زودی راهنمای بازبینی شده خود در مورد ارزهای دیجیتالی را منتشر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کوین تلگراف، کارگروه ویژه اقدام مالی به زودی راهنمای بازبینی شده خود در مورد ارزهای دیجیتالی را منتشر خواهد کرد.

مارکوس پلیر- رییس این کارگروه- با بیان اینکه که در آخرین نشست FATF بخش بزرگی از گفت وگوها به ارزهای دیجیتالی اختصاص یافت افزود: این راهنما مبتنی بر سنجش ریسک دارایی های مجازی و سرمایه گذاری در آن ها خواهد بود و هفته آینده منتشر می شود.

پیش از این شماری از کشورهای عضو گروه هفت از جمله ژاپن خواستار ایجاد یک چارچوب قانونی بین المللی برای مقابله با پولشویی و تامین مالی فعالیت های مجرمانه و تروریستی از طریق ارزهای دیجیتالی شده بودند.

کارگروه FATF از سال ها پیش وظیفه نظارت و قانون گذاری در حوزه مقابله با پولشویی و ریسک مالی را دارد و از دو سال پیش به طور جدی مطالعه روی فناوری های نوین مالی نظیر دیفای و ان اف تی را آغاز کرده بود.

به گفته پلیر، دستورالعمل آتی حاوی توضیحاتی در مورد اعمال استانداردهای این کارگروه بر روی ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت (استیبل کوین ها) نیز خواهد بود.

او گفت از تمامی کشورها انتظار دارد هر چه سریع تر استانداردهای FATF بر روی تراکنش های مرتبط با رمزارزها را بر روی سیستم داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله FATF در بازار رمزارزها!

زلزله FATF در بازار رمزارزها!