مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-22سياسي

برگزاری نخستین نماز جمعه تهران پس از 20 ماه وقفه


پس از 20 ماه انتظار و وقفه در برگزاری نماز جمعه در تهران و بسیاری از استانهای کشور به علت شیوع ویروس کرونا، امروز این آیین عبادی -سیاسی با حضور اقشار مختلف مردم تهران بار دیگر در دانشگاه تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیین نماز جمعه تهران به علت شیوع بیماری کووید 19 از اوایل اسفندماه سال 98 تاکنون متوقف شده بود، اما با انجام واکسیناسیون در سراسر کشور و موافقت ستاد ملی کرونا نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در محل دانشگاه تهران برگزار می شود.

با شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جهان، بسیاری از تجمعات و فعالیتهای اجتماعی در کشورمان برای حفظ سلامتی بیشتر شهروندان توسط ستاد ملی کرونا لغو شد اما با کنترل این ویروس قرار است امروز نمازگزاران تهران با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با حضور پرشور خود در میعادگاه عاشقان، پس از 20 ماه بار دیگر نماز جمعه این هفته را برگزار کنند.

با توجه به اینکه تهران هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد، این آیین با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری ها، ضدعفونی محل اقامه نماز و همراه داشتن وسایل شخصی برای نمازگزاران، در فضای باز دانشگاه تهران برگزار می شود و همچنین پایگاههایی برای واکسیناسیون مردم در ورودی محل برپایی نماز جمعه مستقر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین نماز جمعه تهران پس از 20 ماه وقفه

برگزاری نخستین نماز جمعه تهران پس از 20 ماه وقفه