مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-22ورزشي

درخشش هوگوپوشان کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو


رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه از کسب شش مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه از کسب شش مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو خبر داد.

مهدی همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به درخشش تکواندو کاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تهران، اظهار کرد: در سی و یکمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیایی، تکواندو کاران کرمانشاهی شش مدال رنگارنگ کسب کردند.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان جهت حضور در این رقابت ها یازده سهمیه برای ورزشکارنمان گرفتیم که ماحصل آن سه مدال طلا و سه مدال برنز بود.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه اضافه کرد: در رقابت های بین المللی جام فجر کوثر اساسه در بخش بانوان به مدال طلا دست یافت و باتوجه به اینکه عنوان فنی ترین و ستاره مسابقات را نیز به خود اختصاص داد، طبق قوانین مدال طلای دیگری هم به او تعلق گرفت.

وی ادامه داد: آرین سلیمی ار کرمانشاه در رقابت های آزاد آسیایی در بخش مردان مدال طلا گرفت.

همتی با بیان اینکه برای اولین بار در تکواندو کرمانشاه مدال برنز مسابقات آسیایی توسط فاطمه کرمی کسب شد، گفت: این بانوی هوگوپوش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هوگوپوشان کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو

درخشش هوگوپوشان کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو